Tietoa meistä

Yhdistyksemme toimintaan kuuluvat kerhot, kurssit, toimintapäivät, leirit, retket, kilpailut, 4H-yritystoiminta ja työllistämistoiminta. Lisäksi olemme mukana myös kaupunkimme nuorisotapahtumissa. Yleisötapahtumia on jo järjestetty luennoista konsertteihin, teatterista Stand Up-iltoihin.

Merja-Liisa Eskelinen

Lieksan 4H-yhdistys

Rantalantie 2

81720  Lieksa

lieksa@4h.fi

P. 0400 980469

Yhteydenotto

Lieksan 4H-yhdistyksen hallitus:

Herkko Sottinen  puheenjohtaja

Kirsti Simanainen  varapuheenjohtaja

Jaana Jääskeläinen  jäsen

Oona Lukkarinen  jäsen

Riitta Miettinen  jäsen

Merja Turunen  jäsen

Marika Kiiskinen  varajäsen

Eija Tikkanen  varajäsen

Tule mukaan !

Lieksan 4H-yhdistyksen jäseneksi voi liittyä alla olevan linkin kautta.

Lieksan 4H -yhdistyksen jäseneksi voit liittyä maksamalla valtakunnallisen jäsenmaksun.

Olemme siirtyneet rullaavaan jäsenkauteen (7.1.2020 alkaen). Jäsenmaksusi ja -kautesi on voimassa 12kk kerrallaan, alkaen liittymiskuukauden alusta. Jäsenmaksukauden päättyessä saat uuden jäsenmaksulaskun.

Jäsenmaksu on yksittäiseltä jäseneltä 40 € ja kaikilta samaan talouteen kuuluvilta yhteensä 85 € vuodessa.

4H-yhdistyksen jäseneksi voivat liittyä kaikki 6-vuotiaasta lähtien. Perhejäsenmaksulla mukaan pääsevät kaikki saman perheen jäsenet, myös nuorten vanhemmat.

Tutustu jäsenrekisterin tietosuojaselosteeseen Suomen 4H-liiton sivuilla, johon pääset täältä.

Jäsen, päivitäthän tietosi – näin saat digitaalisen jäsenkortin käyttöön!

4H on siirtynyt käyttämään digitaalista jäsenkorttia. Pääset kirjautumaan omalle jäsenkortillesi osoitteessa oma.4h.fi. Käyttäjätunnuksesi on matkapuhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi. Tilaa itsellesi salasana ensimmäisen kirjautumisen yhteydessä. Samalla toiminnolla voit tilata itsellesi uuden salasanan.

Jos jäsentiedoistasi/lapsesi jäsentiedoista/perheenne jäsentiedoista ei löydy huoltajan yhteystietoja (sähköposti, puhelinnumero), et pääse kirjautumaan digitaaliselle jäsenkortille. Tällöin sinun tulee olla yhteydessä meihin eli omaan 4H-yhdistykseesi, jotta voimme tallentaa huoltajan yhteystiedot jäsenrekisteriimme.

4H:n jäsenyyden edut:

- vakuutuksen kaikissa 4H -tapahtumissa ja toiminnoissa

- valtakunnallisten 4H:n tapahtumien edut ja alennukset

- yhteistyökumppanien tarjoamat edut 4H:n jäsenkortilla

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.